2015年6月27日 星期六

【減肥】大胃王都唔洗變肥|日本森下仁丹飯前之願望

一直都想減肥,雖然之前大家都話我唔肥,唔洗減。
只係有苦自己知,個肚腩都幾大,手臂都幾粗,係愈黎愈肥!
試過瘦身膏,的確瘦左,但係我覺得亦都唔夠。最好外服內用啦!
特別係夏天,每個女仔都想瘦d輕d,係海灘都唔會出醜~
不過又喜歡食野,成日話減肥減肥,做運動又無恆心,不如試下呢隻懶人減吸收方法!


日本森下仁丹飯前之願望  120粒

  • 有效防止脂肪吸收
  • 有效減少脂肪積聚
  • 含抗氧化功效, 有助燃燒脂肪
成分:
莎拉木提取物 阻止從腸道中吸收過高熱量,防止脂肪積聚。
迷迭香提取物 防止分解脂肪中的分解酵素,阻止脂肪的吸收。
烏龍茶提取物 有抗氧化功能,減少中性脂肪,可分解皮下脂肪,防止脂肪的吸收。
地膚提取物 利水作用,排走多餘水份,帶走有害物質。

飯前願望個瓶係玻璃瓶,都幾靚!
120粒最少夠食20(1人最多6)
因為我一天只想食2餐用,所以一天4粒,食到1個月左右!



好貼心地有一個盒子比我地帶d健康食品出去,唔需要將全瓶帶出去咁重咁奇怪!
每次一至兩片每天三次用水吞服,切勿咀嚼啊!



原來d粒粒有水氣會變色,所以最好唔好一次過入太多落個盒度,一日refill 6粒就差唔多了~味道都ok的,少少香,沒有反胃感。




有左佢,我諗食多d野食都唔洗驚啦!
不過食太少野/果餐太少卡路里我都唔會食,因為覺得有d浪費,始終平均12粒都要$4-5~~食多少少野既話我都會食,減慢增肥速度,食左佢食大餐都冇咁驚XD

食左10幾次,10幾天,大腿的肥肉keep得不錯喔!

絕對可以試一下的^_^特別是愛吃之人。



"是次產品及資料由品牌提供"
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 
Blog links:
 
Theztyle    | Itrial | Fashion & Beauty| Beautyexchange
ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot| Beautylife




Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言