2015年7月27日 星期一

【頭髮】終結頭屑問題 | CLEAR淨全新頭皮深層滋養型去屑洗髮乳

夏天時份,很多人都會選擇感覺較清爽的洗髮產品,但卻忽略了部分清爽洗髮產品可能較少滋潤,最後反之令頭皮越洗越乾,頭屑問題變得更嚴重!
其實夏天的紫外線傷害會令頭皮變得乾燥並流失水分,導致頭皮屑煩惱問題。特別是分界線或頭髮較稀疏的部位,容易曬紅及受損。


Clear洗頭水都用過幾隻,檸檬同綠茶都試過,感覺可以的。不過就唔可以長用,始終用得耐,頭髮習慣左,就冇咁乾淨啦。

今次試用既係Clear新出既新髮露,洗髮防脫同時滋潤。

個盒好型啊,入面就係大大支750ml洗頭水了@.@

擁有15年的科研成果的專業去屑洗髮護理品牌CLEAR淨
全新頭皮深層滋養型去屑洗髮乳
HK$74.9 / 750ml



²  特含專業護膚成分
²  深層調理乾燥頭皮
²  NUTRIUM 10
²  抗屑滋養因子
²  富含抗屑成分與海洋膠原精華
特別將專業護膚成分甘油及葵花籽油注入洗髮乳,發揮高效補濕功能,
深層滋養頭皮卻沒有黏膩感。配方中添加抗屑滋養因子Nutrium 10,平衡頭皮油脂分泌,改善頭皮膚質。
從此一年四季,你都可以保持頭皮油脂平衡,徹底擺脫頭皮屑反覆出現的煩惱!


雖然Clear洗髮露有好多唔同顏色,之前檸檬係淺綠色,綠茶係深少少既綠色,而今次Clear配方雖然用上紫色做包裝,但洗髮露依然係白色的。


香味方面都幾香,通常我隔日洗頭,所以洗第二次洗髮露先會比較多泡。
第一次:

第二次:


用完個頭都唔會太乾,洗左d頭皮出來,感覺都幾乾淨!



 其實Clear都好唔錯=) 不過要定期轉下牌子或者洗髮露的味道/功效(大約3個月轉一次) 頭皮就會比較乾淨及健康,唔會令細菌適應洗髮露!


“是次產品及資料由品牌提供”

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Blog links: 

Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言