2015年8月11日 星期二

【穿搭】Her Thing 靚料靚衫靚裙 | 轉季半價50%off優惠衣服購物小分享

夏天就黎完,不過香港天氣仍然非常熱。
周圍好多時裝店都已經轉秋裝,又係我掃夏裝減價貨既時候。
我早幾日去左西九龍中心5樓蘋果商場Herthing揀衫,因為有半價優惠!!

 
店主靚女黎架,全間店一腳踢,睇佢一身打扮就知佢好識襯衫,所以我揀衫都問佢意見,好nice! 唔會唔理人,仲會提我點襯先好睇原來d衫都係版貨黎架,每樣限量一件,手快有手慢冇!!比起出面既大量同款仲要平。幾十蚊至幾百蚊都有,半價完仲抵!

 
左揀右揀,左拼右拼後我最後帶左一件上衣,兩條裙回家,d款超靚超開心,又唔貴!勁想分享!
韓國衫就貴少少,但都係剛剛三位數多d,平過去d sell裝減既女裝店買多多聲。
我條腰都幾粗,佢係修腰款,所以睇唔到有幾粗,仲要露肩,有少少性感,好挺!


一條casual款裙,想點樣著都的,拖鞋又得,斯文都得,好似仲有呢d款既直身裙!
 

呢條裙幾十蚊咋,靚料,非常挺身,有3D效果!
襯件純色衫已經好ok. mk絕對買唔到呢d料!
好似仲有其他pattern既我呢條裙,真心讚!

 

就係因為咁便宜,店主又咁有heart ,好想分享一下丫^__^~~

Her Thing
店鋪地址:深水埗西九龍中心蘋果商場5K353
Opening Hours : 14:00-21:00
Whatsapp : 96539076
Instagram : herthinghk
Facebook: https://www.facebook.com/herthinghk


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Blog links: 
Theztyle    | Itrial |  Beautyexchange


Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言