2015年12月10日 星期四

【美體】「米施洛」修腰腹班,塑造美好身形!

臨近年尾,頻頻聚餐約會因為太多野肥左好多,條腰要消失了
Keep Fit除咗要靚,最緊要健康,我就搵左米施洛幫手!


入到去,有好多人後生/中年好多,對象都好全面。
我見配套服務都幾完善,量血壓、有不同營養資料同食譜供顧客參考、仲有些營養師撰寫嘅書籍可以購買。營養師好細心咁每位顧客提供專業營養飲食意見!

我今次參加左米施洛腰腹班,以前以為淨係得sit up同埋呼拉圈可以腹,呼拉圈麻煩又阻掟Sit up就超攰!


經過今次呢個一小時體驗班,發現其實屋企做一樣得!
教練好sporty動作示範好清晰,原來佢話sit up作用唔太大,而且女仔好易用錯頸力腰力,容易受傷!!枉我平日晚晚都做20下,原來一直冇乜點真正做到修腰腹!

課堂小組進行,教練一個對最多六個學員,根據我地既能力教唔同既動作。我本身對呢類運動唔熟悉,所以教練教我一D basic野我唔覺得簡單,都要好用力!!
教練先教我企係度既動作,之後到坐,接住就訓低,由淺入深咁教我練腰動作同技巧練習其間會睇我有冇做錯用錯力,糾正返我。亦會講解D動作要做幾多次。
原來腰腹主力是肌肉,但唔可以減少脂肪。所以營養飲食要配合帶氧運動,才可達至修腰及減脂效果
離開時還有一張note比我,拿回家可以提示我動作點做,做多少次。


減肥搵米施洛,除了食得有營,仲可以減出好身形~


“是次產品及資料由品牌提供”

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Blog links: 

Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言