2015年12月20日 星期日

【美髮】修護受損之髮芯*LUX 柔亮修護洗髮乳+LUX 柔亮修護潤髮乳:D

有人說,頭髮是女生最吸引人的地方。
為了塑造不同形象,女生不時都會電髮、染髮,但秀髮受損就會出現打結、開叉等問題。
所以,要令自己魅力升級,要由頭髮做起~

洗髮用品我會經常轉,因為頭皮不能長期用同一款洗髮用品,頭皮適應後的潔淨能力會比較弱~

LUX是價錢比較實惠的頭髮品牌
LUX 柔亮修護洗髮乳+LUX 柔亮修護潤髮乳:D



LUX 柔亮修護洗髮乳及柔亮修護潤髮 乳,特別加入納米膠原蛋白成分,能深入髮芯,修護及滋潤受損髮絲。
配方並針對東 方人髮質,潤髮乳更添加 5 倍#「修護煥活膠原蛋白」,能深層滲透至嚴重受損之髮 芯,
補充東方人秀髮所需的 20 種氨基酸,由外而內修護髮絲,高效滋養,預防梳理 時髮絲斷裂,只需持續使用,
秀髪 48 小時^持續綻放耀眼光澤,為秀髮倍添呵護,讓 妳擁有如 Scarlett Johansson 令人眼前一亮的光芒魅力!


針對東方人的髮質,為嚴重受損秀髮的女士而設
加入 5 倍修護煥活膠原蛋白,補充秀髮所需的 20 種氨基 酸

深層滲入滋養至髮芯,由外而內修護秀髮,並預防斷裂*



 
洗完都好乾淨的~
不過依然有點扁塌,髮絲也算絲滑輕盈。
好油變到好乾淨,唔會太dry~
第 2天唔太會起頭皮~
洗頭洗時唔算好多泡,但落第2次,過完水就已經好乾淨,對於懶洗頭的我好like!
護髮乳唔洗落好多,主要用在髮尾呢,唔好用在頭皮,留在係頭 5mins左右!髮尾變得好滑好滑。
不失為價錢大眾化品牌中不錯的牌子~



Scarelett做代言係正正既*v*

銷售點:萬寧、屈臣氏、百佳超級市場、莎莎及卓悅有售 

“是次產品及資料由品牌提供”

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Blog links: 

Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言