2016年3月17日 星期四

【脫毛】A-Plus full back脫毛脫全背(內有背圖) -00-

脫毛嘅地方亦都試過不少,一般嘅脫毛我都係或有幾多錢就包永久,可能係用信用卡分期付款或者一次過畀晒。呢間就同出面其他唔同,呢間就係每次收費,每個收費都唔算特別貴,黎到呢度先要比錢。比夠4次之後就會包永久,所以其實只係要比四次錢。
如果覺得唔滿意,脫完一次可以唔再嚟,唔需要話一下子俾嗮啲錢。

A-Plus地點位於金馬倫道一座商業中心的16樓,地理環境非常方便,地鐵站行過去只需要幾分鐘。



做之前一定要睇清楚有咩做得有咩唔做得>o<
一開始來都等左五分鐘都冇就已經可以入得房準備脫毛,因為我選擇嘅部位係full back,脫毛之前要換上一件紙質嘅袍,然後脫毛嘅時候要扒喺度訓,有一個位置係比人哋抖氣嘅,則邊鋪一啲紙巾比較衛生。



脫毛機~

脫毛之前嘅三兩日都要自己先行用剃刀去除毛髮,不過因為背脊好難自己整,除非屋企人幫手但係又會好尷尬,所以都無特別去除毛髮。治療師會先幫我用剃刀刮走毛髮。

睇相都應該見到我頸下面嘅位置都比較多毛髮,所以有時着背心都會被人笑有毛。


之後就會清潔一下背部,然後再進行激光治療脫毛。呢部儀器嘅激光治療係唔需要塗上任何gel,利用同時吹冷風同時激光來減輕感覺。

 過程其實會有啲光,平時脫毛一定會遮眼,但係今次因為個頭向下所以感覺唔到啲光唔需要遮眼。

 過程其實好快完成,唔需要花太多時間落去,由入去到出嚟半個鐘左右啦。

脫完之後其實唔算有太大感覺,影相出嚟會見到比較貼近頸部嘅位置會有少少紅,其實那個位置在脫毛的時候也有比較大感覺,因為毛髮的數量比較多,但其他位置的毛髮並不太多。不過感覺就有少少似比蟻咬,唔會好大。


脫完之後亦都會立即搽上潤膚霜來保護皮膚,走的時候佢亦都比左一盒潤膚霜俾我,要來預防萬一背部覺得好乾或者好痕就可以用。不過呢支野其實我呢幾日都冇用到,因為個背脊唔會好痕同埋冇爆坼。

真正嘅效果要脫完四次左右就出到嚟㗎啦,我總共會去做四次,真正效果要係之後先比到。因為每一次聽日我都要隔六個星期左右,通常都會即刻約返時間,以免唔記得。


A-PLUS 公司資料如下:
電話:2723 0616
地址:尖沙咀金馬倫道18號萬勤商業大厦7樓及16A
Websitehttp://a-plusbeauty.com.hk/ Facebookhttps://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk
Facebook搜查:A-Plus Beauty Medical Center

【這篇文章是與A-PLUS合作】 

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊
, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Blog links: 

Theztyle    | Itrial |  Beautyexchange
ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |
WeShare | Blogspot|



Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自
入黎禁個讚留意下我既新動向啦
:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請
/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言