2016年3月17日 星期四

【護膚】Lumière SHA 煥發更生療程*果酸更新角質層死皮層

旺角朗豪坊做facial因為最近嘅暗瘡問題同埋敏感問題比較勁,所以最尾揀咗做一個SHA,其實係一個果酸療程黎嘅,做完可以幫皮膚做返一個換膚嘅效果,令角質層死皮層可以更新。





等待的時間有茶飲,時間真的好過一點~


一開始會做返小小皮膚分析,分析到原來我嘅角質特別係頸部非常之厚,毛孔比較粗大同埋黑頭粉刺問題嚴重。做呢個療程可以幫助我膚色變得均勻,皮膚變得平滑回復28日更新周期。


VIP房間的狀態


除左鞋,等~~^33^


 一開始首先要洗左面先.

然後就到果酸部份,塗上面之後有少少吉吉地嘅感覺,完左第一次,第二次重點用於比較多暗瘡的部位。
SHA 煥發肌源更生療程是細胞再生系統的第二步,不可忽視的一環,其作用,可加速老化及壞死的角質脫落,加速肌膚新陳代謝力,改善臉上色素及斑點,令皮膚變得光 滑細緻,另外,亦能溶解毛孔內的油脂污垢,疏通毛孔,幫助提升皮膚的含水潤度,回復緊緻彈性,改善細紋,令肌膚重拾健康的水油平衡狀態。
獨有「緩和因子」專利,由甘蔗提煉而成,果酸分子亦較市場上的微細,易於浸透,不會為敏感肌膚及乾性皮膚帶來刺激。
淨肌:清除多餘毛髮,加快細胞代謝力
更生:回復28天更生週期,修復並剌激細胞再生能力膠原母體
再生:倍效激膠原母體及細胞修復與增生

活化:重組膠原蛋白及細胞結構
緊緻:鞏固並維持細胞及彈力纖維結構與緊密度




等左一分鐘左右就會塗上一個中和的液體,會令果酸變得中和,面部就唔會再有急急地嘅感覺。治療師在過程中有問我有沒有覺得刺激,要中和都完全沒有刺激才可以吹風扇,再次減低刺激感覺。




然後就full mask。係保濕嘅面膜,用完之後皮膚明顯變得膚色均勻。




後果幾日都要敷保濕嘅面膜,因為用完果酸之後皮膚會特別吸收,之後嗰幾日塗上爽膚水以及乳液都感到特別快吸收。摸上去特別滑,而且油脂粒好似都變得平滑。
Before~~

After~~


 任何人如果對呢個療程有興趣, 只要去link入面做登記就可以試做 SHA 煥發肌源更生療程http://www.lumiere.com.hk/staging/Free_Trial/
地址
香港銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心12樓01-02室
香港九龍旺角亞皆老街8號朗豪坊辦公大樓42樓


 “是次產品及資料由品牌提供”

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  

Blog links:
 Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot




Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言