2016年8月25日 星期四

【減肥】SHEma 動の燒脂飲 | 飲下野就可以減到肥

減肥除咗做運動之外,食ga嘢都好重要。之前去咗南京一個幾月,因為每一個晚上都係七點左右已經食完晚飯,可能飲少少汽水之類嘅嘢,去到夜晚瞓覺之前都唔好食嘢,我返到嚟香港已經瘦咗2公斤。
當然做運動嘅效果會更加好啦,如果做運動可以配搭一些可以減肥的飲品就近好啦!
SHEma動の燒脂飲 2 盒 [$299/盒(10包)]
產品好有信心保證,出產地方當然唔係中國大陸。裏面嘅包裝有10包,一包入面都有一啲白色有少少黃色嘅粉末,基本上唔需要落好多水已經可以攪拌溶解。
普通溝水的話,味道就有啲似運動補充飲料,冇咩特別,酸酸地。好在容易入口,唔會辛苦自己個味蕾。
如果溝我最喜愛嘅野菜果物酵數飲品,兩款都係粉末狀嘅沖劑,唔需要加熱水否則就會流失營養。味道都幾唔錯,順便可以減埋肥。XD

 
飲左2個星期啦終於,不過試用既同時最尾嗰幾日有少少生病,唔知會唔會影響,不過我都係照樣放我嘅對比照片上嚟啦,做一個參考。
體重之前因為衝到46 , 47公斤左右,返到嚟已經穩定係45左右嘅狀態,由於返到嚟都冇暴飲暴食,加埋可能有少少病左,減到去大約43左右。



"是次產品由theZtyle.com提供"
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Blog links:
 Theztyle  | Itrial | Fashion & BeautyBeautyexchange

ELLE She |Ubeauty |Qooza Beauty |Glamablog |

WeShare | Blogspot




Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言