2017年2月16日 星期四

【護膚】令肌膚回復光嫩、幼滑的Aqua Peel @ EUROASIA 歐亞美創

今次去歐亞美創做Aqua Peel療程,地點方便就係旺角店彌敦道688號旺角中心一期17樓1708室。
去到之後首先去個洗手間先,由於果層本身有洗手間所以就拎鎖匙去洗手間。
btw之前係銅鑼灣歐亞美創整過眉,整左成年有多仲keep得好好~下面d相都係冇畫眉架*v*
房間都好整潔,又有按摩室也有美容室,間隔和設計有點不同呢!
Aqua Peel進行之前首先做基本野,第一個Step就是潔面,潔面奶都幾香。
洗面之後就進行三個步驟的Aqua Peel,水份磨皮煥膚,深層溶解老舊角質、污垢後並吸走,徹底淨化肌膚,美白去垢,緊緻肌膚。
共有2款頭,橙色係軟化角質,小酸性。再重點整T字位,酸度會提升。
灰色頭作之後保濕全面之用!
首先做了右邊面部,用了自拍鏡頭即左邊,明顯乾淨了得多,平滑了很多!總共有兩個吸頭,第一個是負責軟化角質層和重點清潔T字位。

另一個就負責保濕之用。
溫和去除死皮細胞同時保濕,能有效加強皮膚細胞新陳代謝及刺激膠原增生, 同時達到深層潔膚及去除過厚角質,減少油脂分泌,肌膚回復光嫩、幼滑,尤其適合油性暗瘡皮膚。
完成保濕動作之後,就會附上一個保濕面膜,20分鐘左右就可以起。
然後塗上爽膚水,眼霜,面霜和防曬。便大功告成,皮膚明顯光滑了不少,特別是黑頭清潔了很多呢!
這是BEFORE------
最重要是之後幾天一定要注意保濕,功效能夠更加持久。另外兩個星期之內不可以做磨砂或者入侵性美容療程。
歐亞美創的Aqua Peel療程無痛、而且環境舒服,會介紹比朋友~~

“是次產品及資料由品牌提供”
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  
Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言