2017年3月27日 星期一

【護膚】URIAGE屈臣氏活溫泉水噴霧x深層保濕卸妝水|CP值高的品牌

屈臣氏都進駐左唔少護膚品牌,包括好多來老野,評價唔錯。最近試用咗其中一隻法國品牌。

深層保濕卸妝水 (500ml)
活溫泉水噴霧 (300ml) <- 我今次試的唔係300ml, 係mini size^^


活溫泉水噴霧 (300ml)
優惠價*:HKD$119 (建議零售價:HKD$158)
我就係試用左細支裝,好方便帶去旅行或者帶出街,大大支嘅就方便得擺喺屋企隨時隨地幫皮膚補水。
加入唯 一 含 等 滲 性 (Iso tonic)功效的活溫泉水,使 天 然 泉 水 礦 物 精 華
能 完 全 被 肌 膚 吸 收 , 而 不 造 成 肌 膚 負 擔 。
擊 退 20 大 肌 膚 問 題 : 泛 紅 、 敏感、 濕 疹 、 暗 瘡 等 。
高 效 保 濕 :其 礦 物 含 量 高 達 11000mg/L, 是 普 通 水 的 31 倍,而
保 濕 程 度 亦 比 同 類 產 品 高 達 6 倍 (相 距 8 小 時 之 測 試 所 得 ) 。
所有肌膚適用。 
活泉泉水噴霧,喺屋企覺得乾燥嘅時候可以隨時噴喺面上,吸收都幾快!仲要感覺清爽。
BEFORE

AFTER
深層保濕卸妝水 (500ml)
優惠價*:HKD$180/支,或 HK$270/任何兩支
建議零售價:HKD$225/支 建議零售價:HKD$225/支
專為中性及乾性肌膚而設。
蘊含 URIAGE 活泉水及紅莓萃取物,為肌膚深層高效保濕。  

另外一支卸妝水大大支,最近好少化妝所以用嘅機會都少咗,但係大大支可以放好耐,咁就唔使成日買。卸妝都算幾乾淨,有時就算用防曬都要卸妝只不過好懶惰嘅我有時會直接用洗面奶當係卸妝,其實咁樣係唔啱嘅。
活泉水清爽得來可以保濕,卸妝水清爽得來可以卸妝,就算係植左眼睫毛的我都唔驚。因為美容師都同我講,如果化完眼妝嘅話一定要用一啲水性嘅卸妝用品,令到眼睫毛更加keep得耐。
除咗喺香港好多marketing嘅B字頭水之外,而家又有多一個好嘅新選擇!
敷十幾秒再抺!



真正用微力,細細力幾次就搞掂。



真的不錯用呢!-v-
銷售點:屈臣氏

"是次產品由品牌提供"
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  



Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言