2017年5月25日 星期四

【護膚】皮膚超光滑 BYEBYE暗倉 | 草本酵素再生術(KanSadako Herb Peeling)

潮流興好多唔同嘅儀器或者普通嘅人手按摩面部療程,
我就覺得如果兩者合而為一會唔會效果更加好呢?
依一款療程效果真係唔錯(不過就要忍耐幾日,哈哈! )
今次嚟到旺角山東街38號嘅呢一間美容公司,嘗試左佢哋呢個獨家研發嘅
草本酵素再生術(KanSadako Herb Peeling)




幾舒服!

又有茶飲:D

換左件衫先, 怕整dirty~


「草本酵素再生術」使用的products


首先洗面係基本.

BEFORE:





之後就用Aqua Peel 儀器嘅第一個步驟去走皮膚表面角質,之後再做會比較有效。


現時在韓國日本美容店最流行的天然暗瘡療法-「草本酵素再生術」,
去走表面老化角質層之後就使用天然草本酵素植入肌膚的真皮組織。
即係以一比一嘅份量均勻地打圈按上面,其實都有啲吉吉手地架!
不過為咗靚,無辦法啦。


整完之後都會紅紅地~所以FULL MASK :)


在36~48小時內激活肌細胞,使肌膚恢復正常的細胞再生週期,排出老廢角質以及去除讓暗瘡產生的病菌毒素,恢復正常健康的肌膚。
能真正解決暗瘡、暗瘡印、毛囊角化症、甚至凹凸洞及疤痕等煩惱,同時更可以改善面部暗啞、色斑及收細毛孔。
天然植物酵素能令肌細胞前所未有的活性化,相比起市面上同類型產品(如海藻矽針等)效果高出5~6倍,當然甩皮嘅情況都係比平時我做嘅海藻矽針更加勁。
獨家草本酵素再生術能令肌膚的更新週期由28日縮短到7日,療程後48小時是肌細胞最活躍,生長因子產生抗氧化及細胞修復。【7日肌再生】
而且成分全是天然草本,由其適合敏感性、暗瘡性及油性皮膚。
即晚

第二朝早

隔咗幾日之後皮膚已經完全沒有紅,只有頭兩日有少少紅同埋仲有少少吉吉地嘅感覺,
第三到第五日主要都係甩皮,但無須擔心影響皮膚變薄,這是老化角質的"剝落"現象,
反而會從敏感皮膚變回健康肌膚。
第三日朝早

第三日晚上開始甩皮LU^^
第6,7日便完成酵素再生過程,回復幼嫩白滑膚質,
一個療程5次便能改善皮膚80%以上問題。又白又滑完全冇敏感。
因為本身我嘅皮膚問題唔大,所以之後塗過防曬,
素顏出街都完全冇有怕。
不過就真係要辛苦幾日@@,建議不要在大型活動出席之前做,費事紅紅地或者甩皮唔靚啦;
最好就係係有大型場合之前一個星期左右做,因為七日左右效果係最顯著!
有圖有真相!!


草本酵素再生系列(KanSadako Herb Peeling)是菅式美容創辦人菅貞子院長多年研製,經過嚴格臨床安全測試,在2016年推出日本及韓國市場,結果大受歡迎。草本酵素的原材料採購自德國及歐洲,再由韓國頂尖醫美生產商無菌技術生產。
由10多種由天然植物萃取提煉的酵素能促使細胞再生活化、消炎、解毒、血液淨化及促進新陳化謝等作用。馬尾草萃取幫助癒合及舒緩之效益能有效調理改善青春痘及濕疹。螺旋藻對於內分泌失調引致的暗瘡、暗瘡印有很好的療效。
草本酵素再生術
療程資料:http://www.kansbeauty.com/herbpeeling

"是次產品及資料由品牌提供"
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  



Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言