2017年5月25日 星期四

​ 【美眉】韓式霧眉初體驗@M Beauty Concept

之前見到朋友去咗做霧眉,見到佢整得好靚,感覺上好似畫左眉咁,但係都好自然。由於我係2015年年尾做過飄繡眉,隔咗一年幾開始有少少退色嘅現象,雖然都唔使畫眉,但係都想靚啲。選擇咗呢一間M Beauty Concept 進行此療程,韓式霧眉為半永久療程,為眉毛自然地上色,大概1年後會褪色。
地方都幾肆正,環境舒適好舒服。
一開始首先要做洗面和Peeling的過程,目的是除去多餘油份,確保均勻上色和上色程度。
然後就開始用剃刀剃走不關事的雜毛,及後眉卡對稱眉部,進行度位,畫上之後大概的效果及點上記號表示之後步驟的位置。
進行的過程會有點像介刀介入皮膚,所以止痛膏是必須的。大約用保鮮紙敷20分鐘就可以。
治療師亦非常細心,做的一邊才會撕開保鮮紙,另一邊依然用保鮮紙,否則止痛效果會隨時間減低。
之後會敷返顏色,其後再重複上一次的步驟,加多一層止痛膏,再進行霧眉以及敷顏色的動作。
左邊: 未做
右邊: 已做
之後右邊都做埋~
敷顏色
過程總共大概花兩小時以內,整完之後唔會好似「小新」嘅感覺,即刻出街都見得下人。
過咗幾日開始有少少甩皮,小小痕癢,樂園之後成條眉好自然,好似畫左眉咁。出街係真心唔使畫眉,除非要加深顏色襯返黑色頭髮~
整完之後都建議加返$200買一個鎖色的藥膏,早晚各塗一次,保護皮膚和達到鎖色之用。
以下就是before+after的對比圖啦
before
after
before~~
Day1
Day2
Day3

Link:
http://www.mbeautyconcept.com/
Address: 香港九龍尖沙咀堪富利士道堪富利廣場11樓全層 11/F Humphrey Plaza, 4 Humphreys Ave, Tsim Sha Tsui, Kowloon, Hong Kong
  • 電話 (+852) 2377 2009 
  • info@mbeautyconcept.com

"是次產品及資料由品牌提供"
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  



Facebook page : Piggy&Siushan PS愛自己
入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com
歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言