2017年7月5日 星期三

【護膚】針清潔面保濕護理 | 清黑頭、暗瘡護理、清潔毛孔



最近皮膚唔係咁好,都係時候要出去護理下,因為自己整搞唔到咁多瑕疵,今次就去咗做針清潔面保濕護理。

裏面嘅環境都好舒適,感覺清新,房間以白色為主。有一件衫可以換,因為要做肩頸按摩,怕整污糟原本嘅衣服,好貼心。

療程程序: 約60分鐘

5分鐘溫和潔面去角質:首先就係卸妝同埋洗面,之後就會Peeling的,其實是在面部表面塗上一層白色的Peeling ,只有極微細的粒子,等一陣先抹走佢,不用擔心有很大粒嘅粒子或者整傷皮膚,是非常溫和的。
同時就會進行5分鐘肩頸按摩,有啲精華油,令肩頸放鬆得多。




整完Peeling之後就到10分鐘技術針清去黑頭和10分鐘專業修眉,不得不讚就係治療師非常細心,好認真去修眉同埋清黑頭、暗瘡,但係就唔痛嘅,搞到差啲訓著!之後睇返影相嘅對比圖真係修得超好,比起其他美容院做得更認真呢!



10分鐘精華保濕按面,感覺上好滑成塊面好暖,成件事非常放鬆,舒適而且可以促進血液循環。

最後加上一層打底面膜,再做一個倒模20分鐘軟膜,咁就大功告成。前後時間真係大概60分鐘左右,如果暗瘡同黑頭多啲可能就要耐少少!


會睇到個對比好明顯,一開始暗瘡整到平左,黑頭都少咗,另外令我好驚喜嘅就係修眉!同出去搵人獨立修眉一樣咁細心。好有心思,而且功架十足!如果純粹想做一個基本護理,唔需要搞太多花款嘅話真係好推介呢個療程呀~
用埋cream就走得=]

左右before+after對比~!






https://www.facebook.com/pg/smartbeautyhk
"是次產品及資料由品牌提供"


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  

Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言