2017年8月7日 星期一

【​ 護膚】 NO.1*潔面品牌Bioré洗面膏系列 | 碧柔溫和水嫩洗面膏 Bioré升級版

潔面是女生每天必需的護膚步驟。大家在選擇潔面產品時都會先考慮潔淨力,可是一般洗淨力高的潔面產品用後會損害肌膚,導致繃緊不適。所以我們需要洗淨力高而又同時能温和呵護肌膚的潔面產品。連續11年日本NO.1*潔面品牌Bioré洗面膏系列全線升級,配合日本淨肌鎖水技術,以100%※潔淨力及100%※溫和感,為你締造完美水感素肌!
左至右
【清爽之選】碧柔深層淨化洗面膏 Bioré Facial Foam Deep Clear
【皇牌產品】 碧柔溫和水嫩洗面膏 Bioré Facial Foam Mild               
【美白推介】碧柔透白亮肌洗面膏 Bioré Facial Foam Whitening
新升級x日本淨肌鎖水技術
新升級Bioré洗面膏系列獨有日本淨肌鎖水技術,深層潔淨同時溫和鎖水,能鎖住肌膚原有水分,有效提升肌膚保水力,持續使用2星期能明顯改善膚質,回復原美水感素肌。
因為我最近時間都比較忙碌,所以就一次過試用晒三種啦!
左至右3種不同的質感
額頭就係用紫色嗰種,左邊面部就係水份,右邊面部就係用美白(因為唔知點解我覺得右邊塊面係比較黑)
Bioré洗面膏系列3大特點
1.   
【深層潔淨】- 升級!
升級泡泡更輕柔細滑,深入毛孔徹底潔淨,迅速溶解污垢油脂
2.    【性質溫和】- 升級!
洗面後保留更多肌膚原有保護成份,保持肌膚原有pH值,
強化肌膚角質健康
3.    【高效鎖水】
鎖住肌膚原有水分,持續使用能提升肌膚保水力
【清爽之選】碧柔深層淨化洗面膏 Bioré Facial Foam Deep Clear      建議零售價︰HK$44.9 / 100g
產品特點
Ø   控油、淨化
Ø   深層潔淨控油清爽配方,泡泡更綿密,能深入毛孔潔淨及徹底去除油脂黑頭,達致淨化毛孔同時高效控油,讓肌膚極淨清爽
乾爽得來又唔會乾爭爭,摸起皮膚的確係平滑左。
BEFORE
AFTER
【皇牌產品】 碧柔溫和水嫩洗面膏 Bioré Facial Foam Mild                 建議零售價︰HK$44.9 / 100g
產品特點
Ø   保濕、溫和
Ø   升級配方,泡泡更綿密,溫和潔淨同時高效保濕,達致肌膚
水盈細緻係呢個王牌產品嘅主打,如果肯努力整嘅話,每一款都可以整到好多泡泡,同時做到保濕不會崩緊。
BEFORE
AFTER
【美白推介】碧柔透白亮肌洗面膏 Bioré Facial Foam Whitening      建議零售價︰HK$44.9 / 100g
產品特點
Ø   美白、透亮
Ø   獨有雙效綠白粒子、綠茶精華及維他命C配方,清除多餘油脂及暗啞死皮,高效美白,讓肌膚淨白透亮
老實講唔會即刻白左好多,不過去死皮功效不錯,好似真係透亮左!
BEFORE
AFTER
護膚小知識 — 為何要保持健康肌膚pH值?
要擁有健康的肌膚,第一步是要懂得維持肌膚的pH值。正常肌膚的pH值是在pH 4.5 - 6.5弱酸性之間。健康的pH值除了可以令肌膚抵禦外界的刺激外,同時亦可令肌膚更有效吸收營養,令肌膚更有彈性和光澤。所以弱酸性的洗面乳才不會為肌膚帶來負擔。
無論係任何一款,用完之後都沒有繃緊的感覺,至少唔會乾爭爭或乾到出油。
而且幾十蚊一支,唔同產品適合不同肌膚,可以試吓好唔好用先決定之後轉唔轉用啦。

"是次產品及資料由品牌提供"

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
  

Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!
Contact:siushanb@hotmail.com歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~

沒有留言:

張貼留言