2017年12月12日 星期二

​ 【護髮】VS首創 | 全新泡沫護髮素 | ​ 沙宣修護滋養泡沫護髮素



平時有D護髮困擾,傳統的護髮素較笠而且感覺用得唔夠均勻, 泡泡護髮素就岩喇。

泡沫護髮素係近年美髮市場一個最突破的產品,VS首創呢支泡沫護髮素,
同傳統護髮素好唔同,可以完全改變你對護髮素睇法,為護髮帶來新的體驗。
沙宣 修護滋養泡沫護髮素 容量:180 ml

小簡介:沙宣首創泡沫護髮素,雲朵般的輕盈質地,實現裸感護髮,
輕鬆沖洗不糾結,使髮絲清爽潔淨。泡泡護髮素讓秀髮彈韌亮澤、豐盈彈動。
創新採用氧氣墊科技,能針對髮根深層滋養,在髮根處打造輕盈氧氣夾層,告別細軟扁塌。

泡泡護髮素外貌睇落非常之似平時嘅定型水,其實佢一出嚟就係泡沫狀!
唔係指加水可以揉出泡泡,而是一擠出來就係泡泡!
泡沫由更微細的分子組成,所以更容易滲透吸收,
一用水沖走就完全零殘留;而且泡沫護髮素係採用了創新的氣墊科技,
可以在髮根處及頭髮間打造輕盈氧氣夾層,泡沫護髮素滋潤無負擔。

如果講相比起傳統的護髮素,泡沫護髮素喞出嚟輕身的泡沫沒有黏膩厚重的感覺,
令髮絲可以保持輕透豐盈!
另外使用全新的泡沫護髮素更易推開,那 泡泡護髮素就可以均勻地覆蓋每條髮絲。



AFTER:
蓬鬆立體效果。 泡泡護髮素小分子滋養泡沫滲透髮絲,能深度鎖水,豐盈柔順保濕無負擔。
泡泡護髮素是秀髮自然蓬鬆的秘密武器!
添加珍貴養護成分,泡沫護髮素 適合受損毛躁髮質專用。



氣墊
氣墊
氣墊
氣墊
氣墊
氣墊
氣墊
I love you<3

BEFORE

AFTER




【產品及資料由官方提供 】


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。  


Facebook page : Piggy豬&Siushan寶 PS愛自己入黎禁個讚留意下我既新動向啦:D!!Contact:siushanb@hotmail.com歡迎試用邀請/出席活動邀請喔<3~
​​​​​​​

沒有留言:

張貼留言